Jak zarejestrować konto na portalu ?

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź

Z pełnej funkcjonalności portalu mogą korzystać wyłącznie Ci Beneficjenci, którzy dokonali wstępnej rejestracji w Portalu ( rejestracja-osoby fizyczne ), dzięki czemu uzyskali identyfikator (tzn. unikatową nazwę wykorzystywaną do logowania w portalu) i hasło.
Na wskazany podczas rejestracji konta adres e-mail zostaną wysłane dokumenty rejestracyjne tj: wniosek rejestracyjny, oświadczenie o poufności, zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z wymaganą przepisami informacją, które należy dostarczyć podpisane do biura Funduszu.

W przypadku osób fizycznych konto zostanie założone automatycznie na okres 30 dni w celu złożenia wniosku.
Aby móc korzystać z portalu po okresie 30 dni, osoba fizyczna musi np. razem ze składanym wnioskiem o dofinansowanie dostarczyć podpisane dokumenty rejestracyjne.
W przypadku nie dostarczenia wymaganych dokumentów rejestracyjnych konto zostanie usunięte po 90 dniach.

Często zadawane pytania na temat rejestracji konta

Portal obsługuje większość najpopularniejszych przeglądarek internetowych : Internet Explorer, Chrome, Firefox. Przy czym w wyjątkowych sytuacjach, mogą występować problemy z przeglądarką Firefox, podczas dodawania formularzy PDF w Skrzynce Podawczej. Sugerujemy wtedy skorzystanie z innej wymienionej przeglądarki.

W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzić folder “spam”, klienta pocztowego. Jeśli e-mail’a nie znajdziemy również w spamie prosimy o informację na adres admin@wfosigw.torun.pl , która powinna zawierać nazwę rejestrowanej instytucji, firmy, lub dane osoby fizycznej oraz adres e-mail konta, które było rejestrowane.

Loginem jest adres e-mail podany przez osobę zakładającą konto.

Aby odzyskać zapomniane hasło należy na głównej stronie Portalu w panelu logowania wybrać opcję “Zapomniałem hasło”. Po wybraniu tej opcji trzeba podać nazwę użytkownika, którą jest adres e-mail podany w procesie rejestracji. Wtedy na podany adres przychodzi link umożliwiający ustawienie nowego hasła.

W takiej sytuacji proces rejestracji należy przeprowadzić raz jeszcze.

W przypadku osób fizycznych otrzymane dokumenty rejestracyjne powinny zostać wydrukowane i podpisane a następnie dostarczone do Funduszu (osobiście lub pocztą) np. podczas dostarczania papierowej wersji wniosku o dofinansowanie.

Przygotowaliśmy dla Ciebie również film instruktażowy w którym zobaczysz krok po kroku, w jaki sposób należy zarejestrować konto w portalu. Zachęcamy do obejrzenia - przejdź do "Filmy instruktażowe"
Dodatkowo cały proces rejestracji konta znajdziesz krok po kroku w instrukcji - przejdź do "Jak wnioskować ? - instrukcja krok po kroku"

Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: Przejdź do zakładki "Zadaj pytanie"