Obsługa portalu

Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź


Interaktywne formularze PDF umożliwiające aplikowanie o środki funduszu, są dostępne wyłącznie dla osób zarejstrowanych w portalu.

Często zadawane pytania na temat wypełniania formularzy PDF

Interaktywne formularze PDF powinny być uzupełniane w darmowej aplikacji Adobe Reader w wersji co najmniej "DC" (11) , dostępnej do pobrania tutaj : https://get.adobe.com/pl/reader/


Suma kontrolna wyświetlana w prawym górnym rogu formularza na papierowej wersji formularza musi być zgodna z sumą wyświetlaną w wersji elektronicznej formularza dodanego w Skrzynce Podawczej. Suma ta informuje pracownika merytorycznego, weryfikującego formularz po stronie Funduszu o tym, że obie wersje zawierają te same dane.


Formularze PDF należy pobrać na dysk komputera i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/. Przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome używają domyślnie wbudowanych przeglądarek plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne. Natomiast przeglądarka Edge nie obsługuje wtyczek Acrobat/Reader, a co za tym idzie wyświetlanie formularzy nie jest możliwe.
W przypadku problemów z otwarciem formularza wniosku w przeglądarce internetowej należy formularz wniosku pobrać na dysk komputera za pomocą prawego guzika myszy i wybraniu z menu opcji "zapisz element docelowy jako" lub "zapisz link jako"


Opis konfiguracji przeglądarek internetowych, aby poprawnie obsługiwały formularze interaktywne PDF znajduje się na stronie firmy Adobe - przejdź>> .


Warunkiem dalszej oceny wniosku jest zgodność sum kontrolnych na obu wersjach formularza (elektronicznej i papierowej). Świadczy ona o tym, że treści obu wersji są takie same, ułatwia to i znacznie przyśpiesza weryfikację przesłanego przez Ciebie dokumentu. Jeśli złożony przez Ciebie formularz ma niezgodne sumy kontrolne podczas weryfikacji dokumentu konieczna może okazać się jego korekta lub dodatkowe wyjaśnienia z Twoje strony.


Konieczne jest złożenie wersji elektronicznej formularza, poprzez skrzynkę podawczą portalu. Jeśli Portal z nieokreślonych przyczyn technicznych uniemożliwia złożenie wniosku mimo stosowania się do instrukcji dostępnych na Portalu, należy skontaktować się z pracownikami WFOŚiGW


Często zadawane pytania na temat korzystania z portalu

Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy aktywny formularz PDF wniosku o dofinansowanie, w postaci edytowalnej. Dodatkowo, po dodaniu formularza możliwe jest dodanie do niego dziesięciu załączników w dowolnym formacie o rozmiarze nie przekraczającym 20MB


Dopóki status takiego pliku (wniosku) jest ustawiony jako "Przygotowany / W trakcie uzupełniania" i nie posiada statusu kwalifikacji WFOŚiGW, to plik można zawsze usunąć lub podmienić. Po wysłaniu pliku jego status zmieni się na "wysłany" a status kwalifikacji WFOŚiGW zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa. Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie
W przypadku załączników do wniosku mechanizm działa w podobny sposób.


W chwili obecnej Portal nie wspiera obsługi podpisów elektronicznych, taka funkcjonalność planowana jest jednak w przyszłości.




Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc: wfosigw@wfosigw.torun.pl